PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-16 18:40:54
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koziorozec wrote:

    > Do opiniowania cudzych CV to ja tu widzę sporo chętnych.
    > Fajnie tak siedzieć przed kompem i robić sobie z kogoś łacha.

    Czemu łacha?... Dostaję co jakiś czas na priva prośbę o ocenę
    i parę sugestii odnośnie CV i jakoś polewu z tego nie mam, a
    chyba kilku osobom się już przydało. Ty czytasz tylko po to,
    żeby się pośmiać? Bo ja to mam na codzień...

    > A ilu ludzi, którzy chcą opiniować ma do tego jakieś
    > predyspozycje?
    > Jednemu się nie będzie podobało, że napisze czcionką Arial,
    > drugiemu, że Times, trzeciemu - za obszerne, 4 - za skąpe,
    > 5 - "ja bym takiego nie zatrudnił, bo robi za duże wcięcia
    > w tekście" itd. itd.

    Forma akurat ma znaczenie pod względem przejrzystości i tego
    czy łatwo można zaczepić oko na najważniejszych fragmentach.
    Czcionki to kwestia mocno drugorzędna. Natomiast najwięcej
    problemów jest zazwyczaj z zawartością -- i tutaj czasami
    uwagi kogoś, kto na codzień te CVki czyta, może się okazać
    całkiem pomocna.

    Kira
    PS. Ostatnie CV które dostałam do oceny poszło mi razem
    z dyskiem -- ten kto wysłał wie że nie dostał odpowiedzi,
    odezwij się jeszcze raz...