PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-16 18:58:51
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: EL <s...@w...na.drzewo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-10-16, Jotte <t...@W...pl> wrote:

    > Nie, napisałaś "tam gdzie faktycznie trzeba". Ja napisałem "tam, gdzie uważa
    > że trzeba". To nie to samo. Wskazałem na możliwość popełnienia błędu w
    > ocenie i decyzji.

    Tak to jest tylko w małych, kilku-kilkunastoosobowych firmach gdzie szef sam
    podejmuje subiektywne, niekoniecznie poparte logiką decyzje. Natomiast w
    dużych koncernach polityka zatrudnienia to długofalowa, zimna kalkulacja. I
    tam nie ma zmiłuj, jeśli pracownik nie przynosi zysków to wylatuje na bruk, a
    nierentowne stanowiska są likwidowane. A decyzja o stworzeniu nowego miejsca
    pracy musi być poparta dokładną analizą strat i zysków.

    pozdrawiam