PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-16 14:10:12
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matrix wrote:

    > jakbym nic nie umial i nic nie poptrafil to bym pracy nie
    > szukal tylko sobie w leb strzelil...

    To na razie pomijam bo widzę, że Ci już pokazali którędy droga
    a Ty skorzystałeś. Powodzenia po prostu :)

    > jakos w innych krajach bezrobotny niewazne czy pracowal czy nie
    > kiedykolwiek dostaje taki zasilek bezterminowy ze pozwala mu to
    > spokojnie na przezycie i nie tylko a dlaczego w polsce tak nie
    > moze byc ?

    Bo nas na to nie stać. Jako państwa. A nie stać nas, bo:

    > wlasnie u nas gdzie to bezrobocie jest najwyzsze ?

    Przy wysokim bezrobociu kto ma niby płacić składki na zasiłki?

    > nie zatrudni to ktos czegos mu nie zrobi on nie wykona warunkow
    > podpisanej umowy z jakas firma i pojdzie z torbami chyba ze sam
    > sobie to zrobi...

    Nie, zrobi mu to ktos na jednorazowe zlecenie...

    > jak mu sie biznes nie oplaca to niech go zwinie a nie biadoli
    > ze mu sie nie oplaca

    Ale ja tu nie piszę o opłacalności biznesu, tylko o opłacalności
    zatrudnienia kogoś na etat...

    > bedac pracodawaca to akurat te prywatne pieniadze czerpiesz
    > z wlasnie z DG w ktorej zatrudniasz ludzi,

    Zgadza sie. Po to tą działalność w końcu prowadzę, nie?
    Przecież nie dla zabawy ;)

    > a co to bedzie jak ci te 500 zl mniej wypadnie twojej wyplaty ?
    > tragedfia trzeba zwolic ludzi i zamknac DG a samemu sie
    > zarejestrowac ?

    A tego nie rozumiem?...

    Kira