PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-16 12:00:53
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "złoty" <m...@o...TEGONIEMA.pl> napisał w wiadomości
    news:diro2k$m6p$1@nemesis.news.tpi.pl...
    Dnia 2005-10-15 20:32 , walcząc mozolnie z klawiaturą Tomasz Płókarz w
    pocie czoła napisał/a:

    >..żadne czary - to były moje przewidywania zaraz po I turze wyborów
    >prezydenckich "komuniści poprą Tuska". Od dawna było widać, że dużo bliżej
    >im do siebie niż do kaczora (jak zawsze zresztą).
    > ..ale ja to mam na swój prywatny użytek takie swoje małe spiskowe teorie
    > dziejów: "komuniści-UW (zwaną obecnie PO)- GW-Era-...itd czyli TWA" :)

    To sie wszystko rozgrywa na dwoch plaszczyznach: gospodarczej i
    ideologicznej.

    Tusk jest gospodarczo prawicowy, czyli liberalny, a Kaczynski gospodarczo
    lewicowy, czyli socjalny.
    Z kolei ideologicznie Kaczynski jest prawicowy, a Tusk robi sie na centrowca
    w duszy bedac lewicowy, co przeswituje.

    Borowski i jego druzyna naleza do formacji, dla ktorych ideologia jest
    wazniejsza niz gospodarka. Do ideologii zaliczam tu takie rzeczy jak
    stosunki miedzy panstwem a Kosciolem, stosunek do roli kobiety,
    homoseksualizmu, aborcji i innych kwestii swiatopogladowych, stosunek do
    lustracji itp. Borowki wybieraja wedle kryteriow ideologicznych, a zeby miec
    pretekst, to znajduja w socjalnym programie PiS cos, co im nie pasuje, w
    dosc naciagany sposob.

    Ja wybieram po gospodarce.

    I.