PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-16 11:51:31
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrndl3rgs.nvh.januszek@lexx.eu.org...

    > Nie znam pojęcia. Wyjaśnij proszę.

    Pierwotna nazwa to kiryzm od imienia grupowiczki Kiry, ktora ma wieksze
    zaslugi w gloszeniu tego :D choc i ja jak widac znalazlam uznanie.

    Na tej grupie okresla sie tak zestaw pogladow, ktory mozna strescic mniej
    wiecej tak:

    1. zamiast narzekac, trzeba szukac mozliwosci i wykazywac zaradnosc, bo
    mozliwosci jest wiele i kto da z siebie wysilek, temu sie uda
    2. wszystko, co napisal David Begg w powszechnie stosowanym podreczniku
    "Makroekonomia" jest prawda. (*)

    Glownymi przedstawicielami tego nurtu na grupie sa (przepraszam, jesli ktos
    nie zapisal sie dostatecznie mocno w mojej pamieci i pominelam) Kira,
    vertret, Bremse, Raf256, fabio i nizej podpisana, do tego czesciowo Tomasz
    Plokarz.

    I.

    (*) David Begg zebral do kupy w dobry podrecznik wszystko o konsumowaniu,
    inwestycjach, oszczednosciach, kosztach pracy i kapitalu, popycie, podazy,
    roznych krzywych i innych rzeczach i wplywie tego wszystkiego na gospodarke
    kraju, regionu i swiata.