PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 18:30:08
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:919523-mc8.ln1@raf256.com Raf256
    <s...@r...com.invalid> pisze:

> [...]
    Dlaczego wyciąłeś sugestię o jaki rodzaj definicji prosiłem?

    > Zamiast MATRIXowi dać 800 do ręki, a 200 dać państwu,
    > to płacę drugie tyle by utrzymać nierobów,
    Kim są te "nieroby" i jak ich utrzymujesz?

    > jej i innych leniów godne bachory
    Tu zgoda, pod warunkiem że odróżnisz bez pudła lenia od osoby nie mogącej
    znaleźć zatrudnienia mimo chęci podjęcia pracy

    A teraz małe pytanka. Jutro na ryj wylatujesz z pracy, bo tak się Twojemu
    właścicielowi spodobało (w końcu jest liberałem, nie?). Czy:
    - nie poszukasz w prawie pracy przepisu upraweniającego Cię do zachowania
    okresu wypowiedzenia,
    - zrezygnujesz z odprawy jeśli będzie Ci przysługiwać,
    - odrzucisz zasiłek dla bezrobotnych aby nie być nierobem utrzymywanym przez
    mających zatrudnienie,
    - nie wykorzystasz (jeśli masz) znajomości w celu znalezienia zatrudnienia,
    - nie podejmiesz pracy na czarno mimo, iż nie masz innej możliwości
    zarobkowania?

    Jotte