PracaGrupypl.praca.dyskusjesamochod pracodawcy a moja odpowiedzialnosc › Re: samochod pracodawcy a moja odpowiedzialnosc
  • Data: 2002-06-06 21:30:25
    Temat: Re: samochod pracodawcy a moja odpowiedzialnosc
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli facet zasypuje grupy ogloszeniami typu praktyka w Londynie, 3
    > funty/godz. , wpisowe 250 funtow , adres 150 funtow itp.
    > to uwazam, ze za udzielanie mu odpowiedzi tez powinienes sobie cos
    policzyc
    > a nie paplac tak bezinteresownie.
    > .

    Tylko i wyłącznie ze słowa 'LONDYN' mogę mniemać, że mówisz o mnie. Cała
    reszta jest nieprawdą. Żadna z kwot podanych przez Ciebie nie jest nawet
    zbliżona do tego o czym piszę.
    Po za tym uważam, że oferta firmy London Training Centre jest rzetelna i
    kompetentna i jeśli Ci ona nie pasuje, zawsze masz święte prawo z niej nie
    skorzystać.
    Myślę jednak, ze Twoja uwaga na ten temat była -hmmm powiedzmy -
    niewłaściwa.

    Z wyrazami szacunku,

    Boleslaw Drapella
    London Training Centre