PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia.. / urlop wychowawczy...Re: rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia.. / urlop wychowawczy...
  • Data: 2005-10-13 16:42:06
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia.. / urlop wychowawczy...
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:434e8644$0$5423$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Żadna umowa ich nie łączy, o czym pisał autor wątku.
    > A czy pracodawca zgodzi się na podpisanie umowy, to szczerze
    > wątpię... Skoro do tej pory to było dla niego zbyt trudne
    > (kosztowne)...

    No nie ..
    Nie chodzi chyba o "zbyt kosztowne", bo składki na zus za mnie
    odprowadza.

    Dostałem nawet ktoregoś dnia zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach
    ..
    Wypłacona kasa za delegacje chyba też chyba o czymś świadczy.

    Problem może być w czym innym - słowna umowa jest na 1/2 etatu.
    Pracuję jednak z reguły po 8 godzin ( w porywach do 12 - 13) i to co
    wypracuję powyżej 1/2 dostaję na lewo. Niestety nikt nie liczy mi tego
    jako nadgodzin....