-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: robić co się lubi
Date: Mon, 13 Dec 2004 21:15:46 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <cpl0q1$eem$1@inews.gazeta.pl>
References: <cpeq5q$883$1@nemesis.news.tpi.pl> <cpjj4t$pcb$1@inews.gazeta.pl>
<o...@b...neoplus.adsl.tpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: cge4.neoplus.adsl.tpnet.pl
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1102972546 14806 172.20.26.238 (13 Dec 2004 21:15:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Dec 2004 21:15:46 +0000 (UTC)
X-User: mhl999
X-Forwarded-For: 172.20.6.64
X-Remote-IP: cge4.neoplus.adsl.tpnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:134923
[ ukryj nagłówki ]off limits <o...@w...pl> napisał(a):
>
> Myślisz, że to "nauczyciele są sobie winni"? Nawet poniekąd? Rozwiń proszę
> tę myśl, bo to mnie ciekawi.
podam ci prszypadki patologiczne, ale bylo nie bylo miedzy uczniami tez
kraza opowiesci
- nauczyciel, ktory w gimnazjum wybiera sie na dyskoteke ze swoimi uczniami
jest dla mnie przykladem niszczenia swojego wizerunku. nie w ten sposob
powinien imponowac
- nauczyciel, ktory boi sie oblac ucznia czy postawic mu ndst jest dla mnie
przykladem lekcewaznie wlasnego zawodu, bo i tak ucznia trzeba wyciagnac
a powodow moze byc tysiace
- lekcje czesto gesto polegaja na wylozeniu terorii w sposob ogolnie
przyjety w efekcie wkrada sie monotonia w wasz zawod
- oceniacie uczniow "po nazwiskach" zly uczen nie moze przekroczyc progu
ocen gdyz to szkodzi reputacji. moje zdanie jest takie, ze jesli
zasluzyl na bdb ocene to ma ja dostac
- lekcewazycie problemy uczniow. czesto aby zostal nagrodzony na forum
klasy czy szkoly musi sie dobrze uczyc aby go wogole zauwazyc.
mija to sie z celem rozwijania w uczniach wyobrazni, checi tworzenia.
stawia sie ich w wyscigu szczurow, ale media tez tutaj maja spory udzial
to na poczatek, mysle ze greg tez podal dobre argumenty
> Odeszłam po 2 latach, bo ta praca nie miała dla mnie sensu. Ludzie którzy
> zostali mówią DOKŁADNIE to, co Jurek.
w kazdej pracy liczy sie pasja:)
pozdrawiam
mhl999
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.04 01:31 Jerry
- 14.12.04 01:37 Jerry
- 14.12.04 16:09 Greg
- 14.12.04 21:38 off limits
- 14.12.04 22:55 Jerry
- 15.12.04 08:46 mhl999
- 15.12.04 21:25 Greg
- 16.12.04 02:10 Jerry
- 16.12.04 15:53 Greg
- 17.12.04 10:11 mhl999
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=