PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie.. o porade › Re: pytanie.. o porade
    From: OLi <o...@s...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie.. o porade
    Date: Thu, 06 Apr 2006 22:07:50 +0200

    Jotte wrote:

    > Bo będzie miał to potem ciągle, choć to jego sprawa. Miałem niegdyś
    > podobnie. Robiłem kilka rzeczy nie należących do moich obowiązków (i w ogóle
    > nie związanych ze stanowiskiem - po prostu umiałem) za friko, z dobrej woli,
    > przez dłuższy czas. Potem mi się znudziło, z pewnych przyczyn uznałem, że
    > pracodawca na to nie zasługuje i zaprzestałem. I wiesz co? Dureń się miotał,
    > bo się przyzwyczaił, że ma to zrobione. Szybko gostka wyprostowałem, ale
    > starcie było. I po co?

    a mozesz mi powiedziec w jaki sposob wyprostowales goscia ??

    mam umowe na czas nieokreslony, brak zakresu obowiazkow, i stanowisko
    informatyk i teraz z tego co czytam to niektorym sie wydaje chyba ze sa
    na Bialorusi.. jak szef kaze to trzeba zrobic.. tylko ze ja mam dosc
    robienia tego na czym sie nie znam.. zreszta szef tego nei czyta.. mam
    to zrobic i juz.. i nic za to nieplaci.. to sa teksty techniczne z
    czeskiego na polski.. zaznaczam nigdy nie uczylem sie czeskiego, to jest
    tak ze kiedys na szybko kazali mi zrobic i potem z przyzwyczajenia juz
    mialem to na zawsze.. co mnie wlasnei w koncu wkur... i stwierdzilem ze
    mam dosc.. chyba kazdy ma jakas granice, moja wlasnie sie skonczyla..

    a druga sprawa jesli by bylo tak jak pisza niektorzy ze trzeba robic
    wszystko a jesli wynik jest zadowalajacy to znaczy ze mam to robic.. to
    moze kaza mi naprawic auto i tez bedzie OK.. chyba jakos umowa o prace
    reguluje stanowisko i nie mozna zlecac czegokolwiek innego.. w koncu po
    co by te umowy byly tak sobie mysle..

    OLi