PracaGrupypl.praca.dyskusje[pyt] Warto sumiennie sie uczyc/studiowac? › Re: [pyt] Warto sumiennie sie uczyc/studiowac?
  • Data: 2007-09-15 16:43:50
    Temat: Re: [pyt] Warto sumiennie sie uczyc/studiowac?
    Od: "andrzej" <u...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "i" <n...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:fcgval$d1k$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > idiotyzmem bedzie, jesli dyplom z wynikiem bardzo dobrym, a najlepsze co
    > bede mogl dla siebie znalezc, to kasa w jakiejs Biedronce. Jesli mam tak
    > skonczyc, to moze lepiej wybrac wlasnie przecietniactwo, ale do tego
    > doswiadczenie zawodowe..

    Idiotyzmem będzie, jesli idąc na dyskoteke wezme wczesniej prysznic, a
    najlepsze co bede mogl poderwać, to bedzie jakis pasztet. Jesli mam tak
    skonczyc, to moze lepiej nie myc się wcale a zamiast tego przeciwiczyc dobra
    nawijke.

    > Ta "drabinka" to akurat na przykladzie kopalni. Mam znajomych, ktorzy po
    > studiach zaczynali od stazu, po to by z czasem otrzymywac lepsze oferty.

    Kopalnia to nie jest normalne przedsiebiorstwo.
    Ja też pracowalem na kopalni, ale nie chwale sie tym w CV, zeby mnie nie
    podejrzewano o ocięzalosc umyslową i bizantyjskie nawyki.

    --
    andrzej