PracaGrupypl.praca.dyskusje[pyt] Warto sumiennie sie uczyc/studiowac? › Re: [pyt] Warto sumiennie sie uczyc/studiowac?
  • Data: 2007-09-15 19:06:28
    Temat: Re: [pyt] Warto sumiennie sie uczyc/studiowac?
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    i pisze:
    > Witam,
    > Nie wiem, czy na wlasciwa grupe kieruje pytanie, ale zaryzykue: jestem
    > obecnie na studiach dziennych, politechnika, II rok, kierunek
    > ekonomiczno-techniczny, ale oczywiscie z tytulem inzyniera na koniec.
    > Pytanie teraz: czy warto sumiennie sie uczyc, starac sie o te 4 i 5 do
    > indeksu, bo a nuz ktos w przyszlosci spojrzy na wynik studiow na
    > dyplomie i byc moze na tej podstawie wyciagnie jakis wniosek?
    > Czy lepiej obrac inna strategie: studia na 3.0[...]

    Strategia: studia na 3.0 nie zawsze sie sprawdza. Czasami zabraknie Ci
    trochę i z 3.0 robi sie 2.0. Nie znaczy to, że masz siedziec wylacznie w
    ksiazkach. Polecam Ci to sensownie wyposrodkowac. Ucz sie tak, zebys sie
    czegos dowiedzial i byl w temacie na zajeciach, jednak IMHO zakuwanie
    nocami, żeby poprawic 4.0 na 5.0 nie ma wiekszego sensu (jednak aby
    poprawic slabe 3.0 na sensowne 4.0 juz warto).

    Szukajac pracy po studiach DUZO wazniejsze jest to, że przez rok
    pracowales na sensownym stanowisku niz bardzo dobry dyplom bez praktyki.

    ...a jezeli to co studiujesz jest Twoja pasja i bedziesz rozwijac ta
    pasje w czasie studiow to jestes na dobrej drodze:)

    --
    Bet