PracaGrupypl.praca.dyskusje[pyt] Procodawca nie wysłał mi pitu › Re: [pyt] Procodawca nie wysłał mi pitu
    From: TomS <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [pyt] Procodawca nie wysłał mi pitu
    Date: Sat, 17 Mar 2007 14:56:28 +0100

    grom@x napisał(a):
    > imho - pójść do odpowiedniej osoby i powiedzieć, że potrzebuje pit do rozliczenia
    się. Termin doreczenia do zainteresowanego zdaje się że juz minął, czyli nalezało by
    przyjąć że moze gdzieś zaginął...
    > Jezeli pita nie ma, to znaczy że nie były wysyłane do US zadne rozliczenia związane
    z wykonywaną pracą.

    > Jednak proponowałbym się dowiedziec dokładnie czemu tego pita brak. Moze to forma
    umowy? moze ta kolezanka była na "praktykach", które w rzeczywistosci były
    podwykonywaniem zlecenia jakiegoś agenta,który z kolei w sensie formalnym koleżanki
    nie zatrudniał a jedynie była ona tam na "umowe ustną" ?

    > o ile sie orientuję, to sama tele2 zatrudnia w PL baardzo niewiele osób, w
    wiekszości sa to podwykonawcy. Tak że roponowałbym dokładnie prześledzić gdzie i u
    kogo oraz na jakich zasadach koleżanka "praktykowała"

    Ewentualnie można "zwierzyć się" z kłopotów w Urzędzie Skarbowym.
    Gwarantuje skuteczność.

    Pozdrawiam
    TomS