PracaGrupypl.praca.dyskusje[pyt] Procodawca nie wysłał mi pitu › Re: [pyt] Procodawca nie wysłał mi pitu
  • Data: 2007-03-17 14:52:22
    Temat: Re: [pyt] Procodawca nie wysłał mi pitu
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coś Ci się pozajączkowało ;))
    najwyraźniej cos ci sie pozajączkowało. ale ok, najwyraźniej masz słabszy dzień i tak
    musisz.

    mimo wszystko zycze udanego wieczoru

    PS. nie odbierz tego zbyt osobiście, ale zupełnie niepotrzebnie pier.. lisz. No chyba
    że dla ciebie rozwiazania siłowe (a tak np. jest, jezeli przede wszystkim eksponujesz
    prawo a nie coś co zostało zawalone, i nie proś mnie o wyjaśnienie dlaczego wg mnie
    jest to bez sensu tylko przyjmij do wiadomości ze ktos może miec po prostu inne
    zdanie)
    ponadto moje wpisy dotyczace rożnic między umowami w rozumieniu KC i KP (z dokładnym
    wytłumaczeniem) znajdziesz w archiwum tej grupy, na pewno sprzed minimum dwóch lat.
    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*