PracaGrupypl.praca.dyskusje[pyt] Procodawca nie wysłał mi pitu › Re: [pyt] Procodawca nie wysłał mi pitu
    From: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [pyt] Procodawca nie wysłał mi pitu
    Date: Sat, 17 Mar 2007 13:44:23 +0100

    > Co zrobić w takiej sytuacji, czy cierpliwie czekać, czy zgłosić gdzieś
    > sprawę czy walczyć uparcie w firmie?
    imho - pójść do odpowiedniej osoby i powiedzieć, że potrzebuje pit do rozliczenia
    się. Termin doreczenia do zainteresowanego zdaje się że juz minął, czyli nalezało by
    przyjąć że moze gdzieś zaginął...
    Jezeli pita nie ma, to znaczy że nie były wysyłane do US zadne rozliczenia związane z
    wykonywaną pracą.

    Jednak proponowałbym się dowiedziec dokładnie czemu tego pita brak. Moze to forma
    umowy? moze ta kolezanka była na "praktykach", które w rzeczywistosci były
    podwykonywaniem zlecenia jakiegoś agenta,który z kolei w sensie formalnym koleżanki
    nie zatrudniał a jedynie była ona tam na "umowe ustną" ?

    o ile sie orientuję, to sama tele2 zatrudnia w PL baardzo niewiele osób, w wiekszości
    sa to podwykonawcy. Tak że roponowałbym dokładnie prześledzić gdzie i u kogo oraz na
    jakich zasadach koleżanka "praktykowała"

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*