PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu (dzięki za współprace!)
    From: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przyszłośc etatu (dzięki za współprace!)
    Date: Mon, 11 Apr 2005 08:08:47 +0200
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d3c6us$1f9$1@inews.gazeta.pl...

    > Na zachód od Odry specjaliści od HR mają już spore wieloletnie osiągnięcia
    > w uświadamianiu krwiopijcom :), że pracownik wypoczęty, zadowolony i bez
    > strachu o przyszłość, jest bardziej wydajny. U nas jak zwykle na bakier
    > z nowymi trendami.

    Nic nie jest na bakier, tylko jak zwykle częśc osób myli przyczyne ze
    skutkami.
    Na zachód od Odry najpierw pracowali a potem ztwierdzili, że nie da sie tak
    długo ciągnąć bez wypoczynku a w Polsce chce się zaryzykowac przyjscie do
    pracy, ale pod warunkiem, ze urlop w lipcu bedzie zapewniony.

    A tak wogóle to chce wszystkim rozmówcom na tej liscie (szczególnie Immonie
    i Jotte, ale z różnych powodów :) ) bardzo podziekować za udział w dyskusji
    w ciągu ostatnich paru miesiecy.
    Dzięki wam wszystkich dużo łatwiej było mi pisać moją pracę licencjacką na
    temat zastosowania outsourcingu w zarządach przedsiębiorstw.

    Wypowiedzi Jotte i paru osób pozwoliły mi zrobić zestawienie negatywnych,
    destrukcyjnych zachowań pracowniczych jakich odpadają przy zleceniu pracy
    niezależnym fachowcom z zewnątrz.
    Immona dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy sygnalizowała z kolei pewne
    zagadnienia ogólne i naprowadzała do dalszych.

    Wymogi pisania pracy wymagały ode mnie oczywiscie poparcia tego wszystkiego
    literatura, ale było mi dużo łatwiej szukać, gdy wiedziałem już czego.

    Pozdrawiam

    vertret