eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatuRe: przyszłośc etatu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.mcnet.pl
    !nntp.idg.pl!not-for-mail
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przyszłośc etatu
    Date: Tue, 12 Apr 2005 00:00:17 +0200
    Organization: IDG.pl --> http://www.idg.pl
    Lines: 39
    Sender: rosolzmakaro@uzytkownicy_idg
    Message-ID: <d3es23$4kg$1@amigo.idg.com.pl>
    References: <d38445$eps$1@news.onet.pl> <d391mp$bgs$1@inews.gazeta.pl>
    <d39ap7$6u3$1@news.dialog.net.pl> <d39dh5$1ho$1@news.onet.pl>
    <d3c0s8$3pb$1@inews.gazeta.pl> <d3c27m$idu$1@news.onet.pl>
    <d3cc19$fo1$1@inews.gazeta.pl> <opso13b0ak4iukdk@krzysztofc>
    <d3dkgj$igl$1@news.dialog.net.pl> <d3eov0$hft$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d3er2q$2na$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: n12.idg.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: amigo.idg.com.pl 1113256835 4752 194.69.207.246 (11 Apr 2005 22:00:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2005 22:00:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:146661
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    news:d3er2q$2na$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Jako osoba dzialajaca dla "grupy nacisku" bedacej po drugiej stronie
    > przypomne Ci oczywista odpowiedz: poglady spoleczenstwa i zwiazane z tym
    > preferencje wyborcze. Wszystkie tego typu zmiany musza przejsc przez
    > parlament zlozony z ludzi starajacych sie o poparcie i glosy wyborcow.
    Glos
    > kazdego obywatela ma rowna wage niezaleznie od tego, jak dobrze ow
    obywatel
    > sie zna lub nie zna na ekonomii, prawie, rzadzeniu panstwem itd.

    Nie takiej odpowiedzi się spodziewałem po osobie z "drugiej strony".
    Przecież głosy wyborców to taki sam towar jak każdy inny. Wystarczy
    zorganizować kampanię reklamową i sukces gwarantowany. Najlepsi fachowcy od
    sprzedawania wszystkiego są pod ręką. Proszę bardzo, niech wykażą się
    kunsztem i załatwią wyniki wyborów. To będzie test ich prawdziwych
    umiejętności, elastyczności i szerokich horyzontów.

    > Druga sprawa to to, ze w obecnych trudnych warunkach prowadzenia biznesu,
    > zwlaszcza dla malych firm, zaangazowanie spoleczno-polityczne biznesu w
    > dziedzinie lobbingu jest male. Trzeba na to wylozyc czas i troche
    pieniedzy,

    To prawda i pozbyć się do tego ciasno pojętego egoizmu. Niestety prowadzenie
    indywidualnego biznesu jakoś dziwnie przeszkadza politycznemu organizowaniu
    się i nie mamy dotąd pozytywnych przykładów.

    > Jak sie ostatnio stykam w jednym projekcie z malymi przedsiebiorcami i
    mowie
    > im: teraz walczymy o taka a taka ustawe, bo w wersji strony zwiazkowej ona
    > wam bardzo utrudni zycie, a tu sa przygotowywane zmiany w kodeksie pracy,
    a
    > tam chca wprowadzic cos nowego do BHP - to wiekszosc slyszy o tym pierwszy
    > raz, bo dla popularnych mediow nie sa to atrakcyjne tematy.
    >
    Popularne media jak sama nazwa wskazuje są dla mas, elity porozumiewają się
    w inny sposób.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1