PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
  • Data: 2006-01-11 07:19:40
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ci pracujące ze mną (jestem Ukraińcem i jestem z tego dumny)
    >jakoś nie narzekają.

    no tylko ty nazekasz na nich...

    Człowieku, nie mam nic do Twojego pochodzenia. Wspaniałe także jest to,
    że zamiast wozić fajki przez przejście w Medyce dajesz pracę moim
    rodakom. Pamiętaj tylko, że m. in. - to dzięki pracownikom na których tu
    narzekasz nie musisz wozic tych fajek ani spirytu. Uważasz, że polacy
    nie myślą, nie mają pomysłów - to proponuje zwinąć interes i zatrudnić
    myślących ziomali. proste, nie?