PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
  • Data: 2006-01-11 08:58:55
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle, ze magisterka z IT to poprostu minimum. Trzeba miec jeszcze
    > oczywiscie uzyteczna wiedze (po studiach jezeli ktos sie nie interesuje
    > informatyka jej nie ma) czyli nie byc tylko teoretykiem.
    > W dzisiejszych czasach na rynku liczy sie maximum kwalifikacji, jest
    > wielu kandydatow co maja mgr IT+ doswiadczenie, oczywistym jest, ze
    > przegrywaja Ci bez mgr.

    Tak sie zastanawiam, co zmieni w moim przypadku mgr z IT? Ukonczylam studia
    wyzsze z dyplomem inzyniera, od 5 lat (jeszcze zanim na studia poszlam)
    pracuje w IT. I czasami wydaje mi sie, ze na mojej prowincjonalnej, prywatnej
    uczelni nauczylam sie wiecej, niz Ci wszyscy mgr z PW czy UW (a z takimi
    pracuje).

    I czy faktycznie ten mgr jest taki potrzebny? A moze potrzebna jest wiedza
    (przede wszystkim) poparta jakimis studiami (pisze 'jakimis' celowo, jedne z
    moich znajomych, swietny administrator wlasnie konczy filologie angielska,
    drugi, tez admin - filozofie...)

    Kania