PracaGrupypl.praca.dyskusjeprosze o pomoc › Re: prosze o pomoc
  • Data: 2003-07-16 09:26:51
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witaj Ewa.
    >
    > Mam do Ciebie prosbe. Moja znajoma zajmuje sie od niedawana sprawami
    > kadrowymi i ma problem.
    > Firma zatrudnia cudzoziemcow i nie wie jak wyliczyc im urlopy.
    > Jakie prawo pracy ich obowiazuje? Czy wliczaja im sie lata pracy z ich
    > kraju?
    >
    > Z gory thx za odpowiedz
    >
    > Rafal
    >
    > Witam
    1.Proszę się zapoznać z art.46 i nast. ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu
    bezrobociu.
    2.Zorientowac się czy są umowy dwustronne miedzy Polską a państwem tych
    pracowników dot. zatrudniania w Polsce.
    3.W Polsce obowiązuje kp wszystkich pracowników, na ogół praca zagranicą
    zalicza się tylko do emerytury w danym państwie, a więc w Polsce liczymy tak
    jak by podjoł pierwszą pracę chyba że umowa dwustronna między państwami
    zainteresowanymi coś o tym mówi.
    4.Można popytać w PIP oraz w PUP.
    5. Pozdrawiam.