PracaGrupypl.praca.dyskusjeprośba o ocenę cv i listu motywacyjnego › Re: prośba o ocenę cv i listu motywacyjnego
  • Data: 2006-02-28 00:32:06
    Temat: Re: prośba o ocenę cv i listu motywacyjnego
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:7615.00000154.4401e400@newsgate.onet.pl...
    > Witam grupowiczów.
    >
    > Czytająć grupę zauważyłem, że niektórzy czytalenicy proszą na forum o
    > ocenę
    > swojego CV. Ja też bardzo proszę o zopiniowanie mojego CV i listu
    > motywacyjnego. Bardzo mi na tym zależy.

    Do rad innych dodam, ze od razu rzucilo mi sie w oczy pisanie w
    Doswiadczeniach
    lat pracy w firmach np. 1998-1998, 2001-2001. Takie krotkie okresy IMHO
    powinienes
    wyszczegolnic wraz z miesiacami, pokrotce podajac dlaczego tak krotko (np.
    umowa
    o dzielo, zlecenie), lub calkowicie pominac.

    No i same firmy. Ich nazwy nic nie mowia, warto by bylo krotkim opisem
    przyblizyc
    i firme i zakres obowiazkow na stanowisku.

    Pozdr
    gslabs