PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-26 16:06:09
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Jesli w Lodzi czy w Radomiu nie ma pracy - jade szukac jej w Warszawie - bo
    > tam mam duzo wieksze szanse na jej znalezienie. Chyba proste i logiczne?

    Nie do końca. W ten sposób powstają miasta typu Mexico City i następuje
    centralizacja podaży pracy oraz destrukcja reszty kraju. To nie jest dobre
    i nie jest dobrze, że w Polsce praca "jest tylko w Warszawie". Mobilność
    jest dobra w modelu amerykańskim, gdzie ludzie nie mają żadnego problemu
    by w tydzień przenieść się z Los Angeles do Nowego Jorku, albo z Bostonu
    do Miami. Ale to nie oznacza, że przenoszą się w jedno miejsce.