PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicyRe: pracownicy
  • Data: 2006-10-20 12:02:57
    Temat: Re: pracownicy
    Od: "RobertM" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek P. napisał:
    > Za mało płacisz.

    A może wyjść z drugiej strony? - pokaż co potrafisz, że jesteś wart tego co
    oczekujesz a dostaniesz więcej.
    Czytając powyższe i poniższe wypowiedzi można zauważyć, że wymagania
    stawiane są bardzo wysokie natomiast gwarancji skuteczności i bycia dobrym
    pracownikiem nie ma.
    Postawcie się w roli pracodawcy. zatrudniając "nowego" pracownika na etat i
    minimalną pensję krajową to miesięczny koszt 900PLN z czego "nowy" dostaje
    650 na rękę i żeby pracownik był skuteczny należałoby go przeszkolić->co
    trwa i kosztuje.
    Jeżeli po okresie "próbnym" nasz "nowy" okaże się leniem, nierobem (mimo
    dobrego wrażenia na rozmowach i zapewnianiu jaki to on nie jest super) to
    pracodawca jest w plecy 900x ilość miesięcy jaką ten człowiek pracował.
    Więc darujcie sobie gadanie typu "Wystarczy mi 25.00PLN/godz. i abyś
    przestrzegał KODEKSU PRACY,
    wówczas i ja i ty będziesz zadowolony, czy to jest dla ciebie jasne?"

    Może warto pokazać co potraficie i udowodnić, że potraficie zarobić na swoje
    koszta, koszta firmy, jej właściciela a wtedy stawka 50PLN/h będzie
    osiągalna... Większość pracodawców daje podstawę + prowizję, dzięki której
    są szanse na zarobki nieograniczonej kasy - ale komu by się chciało
    pracować ->lepiej mieć od razu dużo..

    pomyślcie nad tym a z pewnością znajdziecie to czego szukacie w Polsce bez
    konieczności wyjazdu za obcą walutą

    Pozdrawiam
    robert