PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granica › Re: praca za granica
    From: "dasher" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za granica
    Date: Wed, 21 Aug 2002 08:54:35 +0100

    > Sorry, ale glowa boli po takich postach :-(((
    > A wiec studiujesz sobie miedzynarodowe stosunki ekonomiczne na SGH i
    > wyobrazasz sobie, ze za Odra nie moga sie juz Ciebie doczekac. Wybierasz
    sie
    > zaraz po studiach, hmmm to brzmi dumnie. Nie wiesz jeszcze co i gdzie
    chcesz
    > robic, najlepiej by bylo to zgodne z Twoim kierunkiem studiów, nie masz
    > specjalnie pojecia o szukaniu pracy (gdziekolwiek) i oczekujesz ze na
    grupie
    > dyskusyjnej ktos Ci poda checkliste z punktami, które nalezy tylko
> [...]

    witaj,
    pomimo twojego sarkastycznego tonu, nie jestem nawet odrobinke wzburzony,
    chociaz nie naleze do osob specjalnie spokojnych; nie wiesz nic o mojej
    sytuacji i w zwiazku z tym mogles (choc nie musiales napisac to co
    napisales);
    wyjasnie ci nieco, moze glowa przestanie cie bolec:
    studiuje zaocznie, pracuje od zdania matury w branzy IT,
    obecnie mieszkam i pracuje w warszawie, (to jest moja 7 praca)
    mam ponad 3-letnie doswiadczenie zawodowe,
    zarabiam niezle, znam sie na tym co robie (ciagle w branzy IT)
    wiec nie mow mi, ze "nie wiem jeszcze co i gdzie chce robic" bo wiem!
    gdzie: okolice Frankfurtu nad Menem, najlepiej gdzies na poludnie od tego
    miasta
    co: praca zwiazana z prowadzeniem projektow informatyzcnych (czyli to co
    robie obecnie)
    ewentualnie: stanowisko product manager (to co robilem wczesniej)
    a pytalem tylko czy znajde prace zwiazana ze specyfika studiow
    angielski znam bardzo dobrze i mialem okazje to sprawdzic w "boju" (wyjazdy
    za granice, w pracy mam ciagly kontakt z cudzoziemcami)
    certyfikatow tez troche sie uzbieralo
    do niemiec chce wyjechac poniewaz jest tam ktos, kto na mnie czeka, ale to
    nie jest wazne
    mam nadzieje,ze nastepnym razem nie bedziesz wyciagal zbyt pochopnych
    wnioskow tylko po fakcie, ze czlowiek jeszcze studiuje i jest mlody, wiecej
    szacunku prosze.
    pozdrawiam i dziekuje chociaz za te szczatkowe informacje,
    dasher