PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granica › Re: praca za granica
  • Data: 2002-08-21 13:27:29
    Temat: Re: praca za granica
    Od: "dasher" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem zlosliwcem z charakteru bynajmniej, tylko jak wspomnialem ja te
    > sciezke juz przechodzilem ladnych pare lat temu i widze pewne rzeczy,
    które
    > Ty dopiero za jakis czas zobaczysz. Ostatnio czesto przesluchuje
    absolwentów
    > starajacych sie o prace i wiem mniej wiecej co potrafia, stad tez moze
    moje
    > wyobrazenie o 'narwanym studencie' - oczywiscie Ty mozesz byc inny.
    > A tak w ogóle to polecam wyjazd do Niemiec :-)

    nie jestem, jak to okresliles, typem "narwanego studenta"
    i zdaje sobie w pelni sprawe z trudnosci jakie wiaza sie z moja decyzja
    wiem, bo nie pochodze z wawy i zupelnie sam przyjechalem tutaj zaraz po
    maturze kilka lat temu (i jakos sobie poradzilem)
    wiem, ze moj wyjazd do wawy w porownaniu z wyjazdem za granice to pestka
    (tak na marginesie: duzo juz wiem :)
    skoro, jak napisales "te sciezke juz przechodzilem ladnych pare lat temu"
    moze podzielilbys sie swoimi doswiadczeniami, uwagami, dla mnie wszystkie
    beda bardzo cenne, wiadomo ze najlepiej uczyc sie na bledach... cudzych
    jestes teraz w ogole w niemczech?
    ale to juz na mail, ok?
    d...@g...pl
    pozdrawiam i dziekuje,