PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca we wrigley?Re: praca we wrigley?
    From: "Karmakoma" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca we wrigley?
    Date: Mon, 15 Sep 2003 14:47:42 +0200

    Użytkownik "przemo77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bk4brj$kne$1@topaz.icpnet.pl...
    > Ja juz wyslalem tam ze 30 razy swoje zgloszenia. Te ogloszenia pojawia sie
    > regularnie co 2 tygodnie. Raz nawet oddzwonili (z tej firmy
    posredniczacej -
    > IPK) ale jak sie dowiedzieli ze mam wyzsze wyksztalcenie to odmowili bo
    niby
    > jestem zbyt niepewnym pracownikiem jak na takie stanowisko (uwazaja ze sie
    > szybko zniechece - tak mi dali do zrozumienia). Ale wysylam tam regularnie
    > swoje zgoszenia - jestem cierpiliwy - hehehe - moze sie uda. Najgorsze
    jest
> [...]
    no wlasnie.. ja jak szukalam pracy to bardzo czesto slyszalam, ze mam "za
    wysokie kwalifikacje" (mama skonczone 2 kierunki studiow na renomowanej
    uczelni + pare innych atutow..). i jakos do nikogo nie chcialo dotrzec, ze
    zalezy mi na prawie KAZDEJ pracy... stanowisko sprzataczki dla mnie wtedy
    nie bylo ujma.. jak sie potrzebuje kasy na juz, to dume chowa sie do
    kieszeni... tylko potencjalni pracodawcy nie potrafili tego zrozumiec..

    pozdrawiam serdecznie :-)

    zycze znalezienia dobrej pracy :-)

    Karma.