PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca we wrigley?Re: praca we wrigley?
  • Data: 2003-09-15 17:08:24
    Temat: Re: praca we wrigley?
    Od: "przemo77" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bk4cdt$f9v$1@inews.gazeta.pl...
    > no wlasnie.. ja jak szukalam pracy to bardzo czesto slyszalam, ze mam "za
    > wysokie kwalifikacje" (mama skonczone 2 kierunki studiow na renomowanej
    > uczelni + pare innych atutow..). i jakos do nikogo nie chcialo dotrzec, ze
    > zalezy mi na prawie KAZDEJ pracy... stanowisko sprzataczki dla mnie wtedy
    > nie bylo ujma.. jak sie potrzebuje kasy na juz, to dume chowa sie do
    > kieszeni... tylko potencjalni pracodawcy nie potrafili tego zrozumiec..

    no tak - ja pomnimo dosc wysokiego wyksztalcenia i duzych kwalifikacji do
    pracy w przemysle spozywczym, moglbym byc we Wrigley-u nawet sprzataczka. Po
    roku na bezrobociu dume sie chowa do kieszeni. Nawet zastanawiam sie czy nie
    wziac roznoszenia ulotek - powaznie.

    PS: Na piekarza tez mnie nie chca bo mam za wysokie kwalifikacje

    PS2: Zaczynajac pare lat temu studia nigdy w zyciu nie przyszlo by mi do
    glowy ze bede musial wstydzic sie swojego wyksztalcenia i ukrywac je zeby
    zdobyc prace. A tak na marginesie to zastanawiam sie co by sie stalo gdybym
    dostal te prace we Wrigley-u mowiac ze mam tylko zawodowke ukonczona, a po
    pol roku wyszloby na jaw ze mam wyzsze - to dopiero mieliby problem.