PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
  • Data: 2005-08-31 01:27:08
    Temat: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Aug 2005 03:16:40 +0200, IAl wrote:

    > Tiaaa, i oczywiście 20% bezrobocia to jest normalna sytuacja według ciebie?
    > Wymień choćby parę innych państw na świecie gdzie jest równie tak wysokie?
    > Sytuacja kiedy, żeby nie utkwić w nędzy to trzeba być *wybitnym* (zwłaszcza
    > w twardych łokciach) jest *CHORA* - koniec, kropka!

    Jeśli od tych 20% odliczyć by ludzi, którzy pracy nie chcą, nie szukają,
    żyją z zasiłku od piętnastu lat i nie są psychicznie już zdolni do podjęcia
    jakiejkolwiek aktywności, to okazałoby się, że bezrobocie w Polsce jest w
    standardach europejskich.

    > Tiaaa, zwłaszcza nauki ścisłe i wysokie technologie to "socjalistyczna
    > mentalnosc"?? Polacy akurat mieli dobre zaplecze naukowe ale wszystko tu
    > ropierd-ono!

    Znaczy co dokładniej? Bo nie zauważyłem, aby uniwersytety i politechniki
    były jakoś masowo zamykane.

    > A dlaczego w takich Czechach może być 8% bezrobocia i 3x wyższy PKB?

    Co jest trzy razy wyższe, przepraszam? PKB? PKB per capita? Wzrost PKB?

    > Cóż to, czy Czesi już nie mają "socjalistycznej mentalnosci" a ich
    > społeczeństwo nie jest "post-komunistyczne"??

    Czesi byli i są w o tyle innej sytuacji, że przez kilka wieków ciurkiem
    byli a to pod silnymi wpływami niemieckimi, a to byli częścią CK, co
    wytworzyło dość silną kulturę mieszczańską i klasę średnią. Nie cała Polska
    tak miała (ale tam, gdzie miała, różnice widać, że przywołam oklepany
    przykład zaborów).

    > Czy Czesi to może ludzie innego gatunku skoro startowali *dokładnie* z tego
    > samego punktu co my a dzisiaj mają totalnie *lepsze* i państwo i ekonomię?

    A na czym polega ta *totalna* lepszość czeskiego państwa i czeskiej
    ekonomii?

    > A może po prostu to dlatego, że *zdelegalizowali*
    > komunistów-moskiewskich-pachołków na 10 lat, wyeliminowali ich z życia

    ...dzięki czemu silną pozycję na czeskiej scenie politycznej (trzecie
    miejsce w wyborach w 2002 r., 18,5% głosów) teraz ma pratia jawnie
    nazywająca się komunistyczną i nawet nie próbująca udawać jakiejkolwiek
    socjaldemokracji. Jea, rajt.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/
    Al-Arabiyya al-essentialliyya al-lanqu'aj al-moor as-similar al-Hebruwwa