PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w UK (IT) :-( › Re: praca w UK (IT) :-(
  • Data: 2007-11-25 22:40:17
    Temat: Re: praca w UK (IT) :-(
    Od: "r2r" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    news:Titus_Atomicus-B27F75.18554525112007@news.onet.
    pl...
    > In article <fibvh5$qv0$1@inews.gazeta.pl>,
    > "r2r" <a...@g...pl> wrote:
    > Wydaje mi
    > sie, ze przez te ostatnie 3 lata zrobilem wszystko, co moglem zrobic.
    > Ale z jakichs powodow nie daje to efektow...

    I to w zasadzie wyczerpuje temat. Nic + nic -.

    > Bo co do mojego poziomu merytorycznego i rozmowy z przyszlym pracodawca,
    > to sadze, ze to juz nie jest problem.

    Ponieważ jednak nie mam powodów, żeby Ci źle życzyć oraz ponieważ uważam, że
    otrzymałeś i tak dużo pomocnych odpowiedzi od ludzi pomimo swojej naiwności
    proponuję, żebyś zrobił z tego użytek.
    Najłatwiej byłoby po prostu zapytać ludzi z Londynu jak przetrwać okres,
    który jest potrzebny do czasu znalezienia interesującej Cię pracy zachowując
    przy tym swoja godność zawodową, jak pozałatwiac formalności itd. itp.
    Zapytaj, posłuchaj i wykonaj to co Ci ludzie, którzy tam są odpowiedzą, bo
    widać, że 20 lat jeżdżenia tam nie wykorzystałeś najlepiej.
    Mimo wszystko życzę powodzenia. Byłoby pouczające gdybyś opisał jak
    osiągnąłeś swój cel, którym, zakładam, jest praca w Londynie.
    Nawiasem mówiąc jedna z fabryk Apple'a jest w Irlandii w Cork i z tego co
    wiem dostac się tam do pracy - nie przy linii produkcyjnej na miesiąc albo
    trzy - jest niełatwo (jeśli nie spełniasz co najmniej jednego z kilku
    warunków, np. ktos po prostu nie załatwi ci tam pracy, nie mówisz płynnie po
    norwesku, duńsku albo francuzku itp.). No ale to realia irlandzkie może w UK
    jest lepiej.