PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w UK (IT) :-( › Re: praca w UK (IT) :-(
  • Data: 2007-11-28 15:12:46
    Temat: Re: praca w UK (IT) :-(
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <fij8hh$oku$1@pippin.nask.net.pl>, "Marcin P." <l...@o...pl>
    wrote:

    > Z umieniem WSZYSTKIEGO jest jak z moim kumplem. On umie WSZYSTKO
    > zrobić z komputerami. I co z tego? Serwis komputerów to będzie szczyt jego
    > kariery zawodowej? Pomyśl o tym. "Niedouczony" grafik robi 4 projekty na
    > miesiąc
    > i zarabia 3 - 4k. Jak jest ambitny i zna sie na robocie, robi dla coraz
    > większych
    > za coraz większą kasę, naprawdę sporą. Może założyćwłasną agencję, bądź być
    > freelancerem.
    > A serwisant rzeźbi kompy przez 10h/d i zarabia 2k zł. Jedyne, co może zrobić,
> [...]

    Mowiac WSZYSTKO mialem chyba na mysli calkiem inny zakres...
    No i mnie na prawde nie interesuje 'rzezbienie kompow z 2kzl/mies'.
    Ja znam polski rynek (przynajmniej, jesli chodzi o ten makowy), staram
    sie pracowac dla duzych firm... Odnosze wrazenie, ze mowimy o calkiem
    innych rzeczach.
    Poza tym, jak pisalem, z polskich stawek jestem calkiem zadowolony...
    Nawet martwi mnie, ze jadac do UK, jak sobie wymyslilem, musze pogodzic
    sie z obnizeniem stopy zyciowej
    W kazdym razie te dywagacje nie maja sensu - watek znowu schodzi w
    kierunku zupelnie mnie nieinteresujacym...
    Pozdrav
    TA