PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w UK (IT) :-( › Re: praca w UK (IT) :-(
    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w UK (IT) :-(
    Date: Sun, 25 Nov 2007 17:23:30 +0100

    In article <my22j.2048$8k2.1178@newsfe4-win.ntli.net>,
    "Muchomor" <m...@g...pl> wrote:

    > OP ma _chyba_ inny problem. Podejrzewam, ze poprostu tu na miejscu nie
    > brakuje ludzi, ktorzy znaja sie na jego dzialce i firmy nie maja problemu z
    > naborem. Z calym szacunkiem, ale "helpdesk/support/maitenance/administracja"
    > to nie jest jakas wiedza specjalistyczna, ktora mozna nabyc i uzyc tylko w
    > kliku miejscach na swiecie, wiec i OP nie jest rozchwytywany...

    Trudno mi powiedziec. To jest makowy
    helpdesk/support/maitenance/administracja. Na reeds podaja liczbe
    aplikantow. Z reguly jest kilka, max. kilkanascie zgloszen. Ile z tego
    jest prawdziwych zgloszen od ludzi, ktorzy rzeczywiscie spelniaja
    wymagania, a ile od tych, ktorzy po prostu wysylaja cv - nie wiem.
    Co wiecej, w sytuacji gdzie wymagania sa tylko makowe chetnych jest
    znacznie mniej, niz gdy wymagane sa takze kwalifikacje 'niemakowe'.
    Co wskazywaloby, ze zglaszaja sie 'pecetowcy' liczac, ze jakos sie uda.
    Tak czy siak, nie rozumiem, dlaczego nie jestem kierowany na rozmowe...
    wymagania spelniam i rekrutera przeciez nic to nie kosztuje. Nie sadze,
    zeby potencjalny pracodawca zamieszczal w ofercie jakas tajna klauzule,
    ze 'obcych nie przyjmujemy'.

    Pozdrav
    TA