PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w UK (IT) :-( › Re: praca w UK (IT) :-(
    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w UK (IT) :-(
    Date: Sat, 24 Nov 2007 17:54:44 +0100

    In article <2...@4...com>, z/svc <z/svc@>
    wrote:

    > Natomiast spotkałem się już na necie z opiniami, że szukanie pracy w
    > UK mając dane kontaktowe poza UK to marne szanse.
    >
    > A jakbyś kupił sobie jakiś angielski numer telefonu (komórka), ustawić
    > roaming?

    Mam od dawna komorke angielska w roamingu, ale nie moge zawsze udawac,
    ze jestem w Londynie skoro nie jestem. Zreszta to wyjdze na pierwszej
    powazniejszej rozmowie. No i te oplaty roamingowe.
    Zreszta pisalem, ze kolega zalozyl sobie Skype z angielskim numerem i
    tez mu nie pomoglo.

    >Twój rozmówca nie musi wiedzieć, gdzie jesteś, ważne kiedy
    > możesz się pojawić osobiście.

    Ale wlasnie chodzi o to, ze to, ze moge pojawic sie osobiscie jest dla
    nich niewazne.

    Wciaz nie rozumiesz...

    Pozdrav
    TA