PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na stacjach paliwRe: praca na stacjach paliw
  • From: "Siwy" <siewior_OUT_THIS_@THIS_OUTorange.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca na stacjach paliw
    Date: Sat, 26 Nov 2005 14:53:16 +0100

    Użytkownik "HeFToL" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dm9g77$1ne$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam i mam pytanie.
    > Prosiłbym o op[inie kogoś kto pracuje/pracował na stacjach paliw. Chodzi
    > mi
    > konkretnie o BP i Lotos.
    > Chodzi mi o wymiar godzin, o rozliczanie wypłat, warunki pracy itp.
    > Powiem tak: na BP daja umowe na pół etatu ale oczywiście pracuje się ile
    > wlezie po 12 godzin. Mieszają się w zenaniach, nie potrafia powiedzieć jak
    > to rozliczają cośtam kręcą. A nie chcę tam siedzieć 250godzin/miesiąc za
    > jakies drobne.
    > Na Lotosie już więcej konkretów bo umowa na etat ale płaca 800zł.
> [...]

    Podepnę się pod ten post.

    No właśnie jak to jest z tymi godzinami pracy, bo wydaje mi się, że powinno
    to wyglądać tak: 12h pracy (dzionek), 24h wolnego, 12h pracy (nocka), 48h
    wolnego i znowu cykl od początku. Kolega pracuje w Lotos Ochrona i tam tak
    mają. To jest dobre z tego względu, że w te wolne 48h po nocce, można sobie
    poszukać jeszcze jakiejś innej pracy na zlecenie, bo te marne wynagrodzenie
    Lotos Paliwa może nie starczać.

    Dodatkowo powiem, że niedawno byłem na rozmowie odnośnie pracy na Stacji
    Lotosu, to kierownik powiedział, że zwykle pracownicy zarabiają w granicach
    900zł netto (to już jest z dodatkami etcera). Nie wiem na ile mówił prawdę,
    a na ile "kolorował", ale powiedział też, że od stycznia 2006 na pewno bedą
    podwyżki, tylko jeszcze nie wiedzą ile, bo dokumenty były rozpatrywane przez
    zarząd spółki.

    Może jest tu na grupie jakaś osoba, która tam pracuje bądź w niedalekiej
    przeszłości pracowała i mogłaby wypowiedzieć się na ten temat?

    Pozdrawiam!