PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na stacjach paliwRe: praca na stacjach paliw
  • Data: 2005-11-26 14:07:17
    Temat: Re: praca na stacjach paliw
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Siwy" <siewior_OUT_THIS_@THIS_OUTorange.pl> napisał w wiadomości
    news:438868ce$1@news.home.net.pl...

    > Podepnę się pod ten post.
    >
    > No właśnie jak to jest z tymi godzinami pracy, bo wydaje mi się, że
    powinno
    > to wyglądać tak: 12h pracy (dzionek), 24h wolnego, 12h pracy (nocka), 48h
    > wolnego i znowu cykl od początku. Kolega pracuje w Lotos Ochrona i tam tak
    > mają. To jest dobre z tego względu, że w te wolne 48h po nocce, można
    sobie
    > poszukać jeszcze jakiejś innej pracy na zlecenie, bo te marne
    wynagrodzenie
    > Lotos Paliwa może nie starczać.

    na system 24/48 to bym nie liczył. Na BP mi powiedzieli, że grafik się
    ustala na tydzień, a są urlopy itp więc się może trafić, że cały tydzień
    pracujesz po 12 godzin dziennie. Wogóle te rozliczanie godzin jest niejazsne
    bo rozliczają je co 3 miesiące, a jak powiedzieli nadgodzin nie ma czyli
    może się trafić, że przez 3 miesiące się zrobi tyle godzin co przez 4 i co
    wtedy?

    > Dodatkowo powiem, że niedawno byłem na rozmowie odnośnie pracy na Stacji
    > Lotosu, to kierownik powiedział, że zwykle pracownicy zarabiają w
    granicach
    > 900zł netto (to już jest z dodatkami etcera). Nie wiem na ile mówił
    prawdę,
    > a na ile "kolorował", ale powiedział też, że od stycznia 2006 na pewno
    bedą
    > podwyżki, tylko jeszcze nie wiedzą ile, bo dokumenty były rozpatrywane
    przez
    > zarząd spółki.

    ..[ciach]

    no podwyżki to by się chyba przydały bo powiedzmy szczerze: 900zł za to, że
    tracisz całe dnie w pracy albo całe noce, które potem musiasz odsypiać w
    dzien to masakra. Do tego zabiorą Ci od wypłaty jak cioś się nie będzie
    zgadzać w towarze bo jestes za wszystko odpowiedzialny. Wychodzi na to, że
    pracuje się na kilka etatów, a płacą jakieś grosze. Ja się cały czas waham i
    te stacje to takie wyjście awaryjne bo zdaję sobie sprawę, że długo się tam
    nie pociągnie, a i zarobic na życie się nie da. A przy takim systemi epracy
    to znaleśc 2gi etat trudno.