PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - czy to koniec?Re: praca - czy to koniec?
  • Data: 2006-07-29 22:26:58
    Temat: Re: praca - czy to koniec?
    Od: "gg" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szkoda mi czasu zeby z toba dyskutowac, nie miniej coś muszę napisac

    > Pewno sobie kombinowaleś że skoro znasz się na komputerach to
    > jak się bedziesz kształcił w tym kierunku to będziesz mial dobrą, czystą i
    > dobrze płatną pracę.

    I cuż tak się stalo, i nie narzekam na brak ofert. A prace platna może nie
    60kL
    ale 25kL mogę mieć w GB w ciągu miesiąca. A co do "dobroci" tej pracy to ma
    ona swoje wady i zalety, naprawdę nie wiele osób może ja wykonywać.
    Większość
    odpada w przedbiegach. (Mowa akurat o bardziej zaawansowanym programowaniu
    i inżynierii oprogramowania bo "informatykiem/cieciem" to może być prawie
    każdy)

    > to z definicji usług. Jakie dobra wytwarza pielęgniarka, pani w urzędzie
    > skarbowym, nauczyciel.

    Może nie pielęgniarka ale np. Lekarz - jakie dobra wytwarza ? Oj wytwarza
    w cholerę dowiesz sie jak zachorujesz, naprawdę uważasz że to jest bez
    wartości ?
    Tylko dlatego że materialnie nie istnieje? To ma swoja wartość i rynek ją
    wycenia.
    Nie można tego określić jako "dobra materialne" ale to ludziom potrzebne
    i dlatego ma określoną wartość i należy to uwzględniać przy obliczaniu
    produktywności.

    Na tej swojej zasadzie możesz powiedzieć że ludzi produkujący tabletki na
    choroby
    w fabryce wytwarzają więcej niż ludzie którzy je opracowali i projektanci
    maszyn
    (w tym oprogramowania do nich)

    Nauczyciel/Szkoleniowiec - wytwarza, fakt że system edukacji mamy
    beznadziejny, ale ktoś musi tego cieślę nauczuć nie ? Nie tylko dobra
    fizyczne
    stanowią dochód.