PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - czy to koniec? › Re: praca - czy to koniec?
  • Data: 2006-07-29 23:18:25
    Temat: Re: praca - czy to koniec?
    Od: "gg" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz sie. Przyklad- informatyka. W Polsce i za granica uzywa sie tych
    > samych
    > narzedzi. Stawki- w Polsce w 500000 tys. miescie na poczatek (programista,
    > albo
    > inz. po studiach z pewnym doswiadczeniem akademickim) 1.5-2k brutto, na
    > zachodzie 5 razy wiecej.

    > To ja w takim razie jakiś dziwny jestem, bo właśnie tutaj w Polsce,
    > a nie 'na zachodzie' zarabiam te ~5 razy więcej. A jestem jeszcze
    > w trakcie studiów.

    Weź pod uwagę żę widocznie nie jesteś przeciętny. Sam zarabiam sporo więcej
    niż tam podano i też dopiero studiuję, ale chodzę po firmach, mam znajomych
    i wiem że np 1500netto zarabiają programiści po politechnice (bez
    doświadczenia),
    tacy sami w odziale we Francji, Niemczech czy Holandii wielokrotość tego.

    pozdrawiam