PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca a układy - przykład ? :-)Re: praca a układy - przykład ? :-)
  • Data: 2002-02-20 11:04:25
    Temat: Re: praca a układy - przykład ? :-)
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc
    mam pytanie moze lamerskie ale ktos kiedys powiedzial "nie ma glupich pytan
    sa tylko glupie odpowiedzi..." :)
    zastanawiam sie jak wyglada w ogole praca w sieci. Chodzi mi zwlaszcza o
    realizowanie zlecen na wykonywanie
    grafiki komputerowej... Jak wyglada caly taki proces.
    ok zlozmy ze zalapalem zlecenie
    wykonalem je
    i teraz jak pokazac to zleceniodawcy przez net? @_@
    przeciez on moze sobie to skopiowac i kopnac cie w tylek bo wiadomo
    ze w necie co mozna zobaczyc to mozna sobie zapisac
    poza tym jak wyglada kwestia rozliczenia?
    przeciez nie z reki do reki :> wiec jak?

    Wszystkich tych ktorych doprowadzilem do zazenowania przepraszam :)))
    a tym ktorzy podziela sie doswiadczeniem i pomoga w znalezieniu mi
    odpowiedzi
    na dreczace mnie pytania dziekuje z gory.
    c ya