PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: powod rozwiazania umowy › Re: powod rozwiazania umowy
  • Data: 2007-08-08 21:56:52
    Temat: Re: powod rozwiazania umowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci news:1xmjc4c0j9scg$.12o2atvnu4bsl$.dlg@40tude.net Bartsmz
    <C...@p...onet.pl> pisze:

    > Niestey Jotte w zwiazku z anonimowoscia na grupie zachowuje sie tak, jak
    > gdyby byl niedowartosciowany.
    > Szkoda, ze wszystkich obraza i czuje sie
    > rzecz jasna jako nieomylny stworca i wyrocznia.
    Chciales wyrazic swoja opinie i nie sprostales zadaniu. Nie zdolales jej
    nawet sensownie sformulowac. Bo widzisz - nie obrazam nikogo. Jednych nie
    moge, bo nie mam jak, obrazac innych nawet nie wpadloby do glowy bo ich
    cenie. Ale - jak wszyscy - popelniam bledy. Zarówno ciebie, jak i GG z
    poczatku uwazalem za rozsadnych dyskutantów, jednak czas i lektura tresci
    postów zrobily swoje.
    Glupot o stwórcy i wyroczni komentowac, rzecz prosta, nie warto.
    I zauwaz synku, ze sam korzystasz z nicka, co nie jest przeciez niczym
    nagannym.

    > Kiedys zwracalem mu uwage,
    Ty mi zwróciles uwage? Groteskowe.

    > poniewaz grupe ta czytaja ludzie, ktorzy cenia sobie dowolnosc
    > wypowiedzi - nawet tych, w ktorych sens mija sie z rzeczywistoscia.
    > Nie od dzis wiadomo, ze kazdy ma swoj swiat. Dobrze jest wtedy, kiedy te
    > swiaty miedzy ludzmi zblizaja ich do nich. Kazdy ma swoj punkt widzenia
    > i nie ma zdan absolutnych.
    Sa. Nie folozofuj, chlopino.

    > Dobrze bylloby, gdyby Jotte o tym pamietal.
    A nie lepiej by bylo, gdyby Bartsmz zmadrzal?

    > Pisze (mam nadzieje) to bez zadnej uszczypliwosci, majac nadzieje iz
    > czasem Jotte zastanowi sie nad tonem swoich wypowiedzi.....
    Pomysl, czy nie byloby dobrze, gdybys zastanowil sie czy w ogóle powinienes
    zabierac glos. Czy masz cos do powiedzenia, co ma chocby niewielki sens (bez
    uszczypliwosci, oczywiscie)?

    > W tej chwili Jotte ma kilka (moze i wiecej) mozliwosci. Mam nadzieje, ze
    > wybierze ta wlasciwa.....
    Zbierz sie ze znajomymi i obstawiajcie.

    W tej chwili Bartsmz ma kilka (moze wiecej) mozliwosci.
    Guzik mnie obchodzi jaka wybierze.

    --
    Jotte