PracaGrupypl.praca.dyskusjepowiadomienie pracodawcy- urodzenie dziecka ? › Re: powiadomienie pracodawcy- urodzenie dziecka ?
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: powiadomienie pracodawcy- urodzenie dziecka ?
    Date: Fri, 3 Nov 2006 18:37:49 +0100

    > to znaczy "u ciebie w firmie i w kilku innych" potraficie planować, kiedy
    > kobieta urodzi?? brakuję wyczucia i tak precyzyjnej wiedzy medycznej.

    Nie wiem, czy wiesz, ale współczesna medycyna umożliwia przewidzenie
    _planowanego_ terminu porodu, i to nawet na znacznie wcześniej, niż tydzień.
    Oczywiście ten planowany termin nie uwzględnia wahań różnych parametrów
    zdrowotnych u kobiety, które to wahania mogą poród opóźnić, lub (częściej)
    przyspieszyć. Jednakże termin lekarz podaje.

    > ble ble ble. Urlop na rządanie pracownik moze wziąc kiedy mu sie żywnie
    > podoba. do tego formalnie zostanie zmieniony w kadrach na okolicznosciowy
    > po załatwieniu formalności (które z racji rzeczy mogą być przedstawione
    > dopiero kilka dni/tygodni później)

    To, czy urlop na żądanie może zostać zamieniony na okolicznościowy, to
    zupełnie odrębna sprawa. W poprzedniej firmie nie zamienia się go dla
    zasady, aby nie rozbestwiać pracowników, oraz aby nie mogli dodatkowy raz
    sobie wziąć na żądanie, kiedy im się podoba.