PracaGrupypl.praca.dyskusjepomocy ! › Re: pomocy !
    From: "Help" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pomocy !
    Date: Thu, 17 Feb 2005 00:49:09 +0100

    > Fachowa porada jest taka: idz dzisiaj do swoich rodzicow i zrob im
    > awanture
    > o to, ze nie potrafili cie wychowac. Nie dosc, ze masz wychowanie
    > zlodzieja, to jeszcze w dodatku brak ci wstydu, bo nawet sie z tym nie
    > kryjesz.

    Porada dla ciebie natomiast jest taka - idź do rodziców i przeproś, że się
    urodziłeś.
    Może i prawy jestes, lecz prosty i głupi.
    Kieruję pytanie na grupę po to, ażeby otrzymać odpowiedź od osób
    kompetentnych. twoja opinia mało mnie interesuje i wierz mi, gardzę takimi
    ludźmi jak ty.
    Jak już wspomnialem, firma w ciągu 4 miesięcy nie podpisała ze mną żadnej
    umowy (w przypadku umowy zlecenia ma obowiązek uczynić to tuż po rozpoczeciu
    pracy) - mogę potraktować to jako bonus z ich strony, lub prezent na
    walentynki, bo tego dnia przelew dostałem. I nie nazywaj mnie śmieciu
    złodziejem, bo tylko sobie wystawiasz świadectwo ciemnego prostaka. To, że
    mam ochotę zatrzymać wpłacone na mój rachunek pieniądze jest naturalne, tym
    bardziej, że na wstępie firma nagle odstąpiła od umowy słownej dotyczącej
    wynagrodzenia, płacąc mi mniej niż obiecała (z uwagi na "oszczędności"). Nie
    mam do nich szacunku, dlatego też nie poczuwam się do obowiązku informowania
    o zaistniałym fakcie.

    Nie pozdrawiam,

    J.