PracaGrupypl.praca.dyskusjepomocy ! › Re: pomocy !
  • Data: 2005-02-17 22:51:45
    Temat: Re: pomocy !
    Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > Może i prawy jestes, lecz prosty i głupi.

    > Jak już wspomnialem, firma w ciągu 4 miesięcy nie podpisała ze mną żadnej
    > umowy (w przypadku umowy zlecenia ma obowiązek uczynić to tuż po
    > rozpoczeciu pracy) - mogę potraktować to jako bonus z ich strony, lub
    > prezent na walentynki, bo tego dnia przelew dostałem.

    > To, że mam ochotę zatrzymać wpłacone na mój rachunek pieniądze jest
    > naturalne,

    > Nie powiem, że się nie ucieszyłem, bo kaska potrzebna mi teraz
    jak nigdy.

    >Czy oni mają prawo w jakikolwiek sposób odebrać mi tą kasę?

    >Ps. wiem, ze powinienem zatrzymać tą kase i tak pewnie każdy chciałby
    zrobić, jednak nie w tym rzecz

    Typowe złodziejskie tłumaczenia. Sam się nimi pogrążyłeś. Ja ci tylko
    wygarnąłem to, jak sam siebie przedstawiłeś. Cały twój post był wkurzający,
    lecz to ostatnie zdanie powoduje, że dla ciebie i tobie podobnych nie
    powinno być żadnej wyrozumiałości. Otóż wyobraź sobie, że istnieje mnóstwo
    ludzi, którzy nie chcieliby zrobić tak jak ty i brzydzą się takim sposobem
    myślenia. Rzeczywiście, w pewnych sprawach dobrze jest być prostym:
    złodziejstwo nazywać złodziejstwem.

    Na koniec: nie nazwałbym cię złodziejem, gdybyś nie chciał oddać pieniędzy,
    które ci się należały za twoją umowę zlecenia. Ale z powyższych twoich
    wypowiedzi wynika, że przelano na twoje konto więcej pieniędzy. Mam
    nadzieję, że te posty wywołają w tobie jakieś refleksje i zaczniesz doceniać
    uczciwość między ludźmi.