PracaGrupypl.praca.dyskusjepomocy ! › Re: pomocy !
  • Data: 2005-02-17 08:40:47
    Temat: Re: pomocy !
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J:

    > Nie
    > mam do nich szacunku, dlatego też nie poczuwam się do obowiązku informowania
    > o zaistniałym fakcie.

    Czyli ich niewłaściwe zachowanie jest usprawiedliwieniem Twojego
    zachowania, tak? No to co się dziwisz, że dla Vincy'ego Twoje
    niewłaściwe (wg ogólnie przyjętych norm) zachowanie jest
    usprawiedliwieniem jego?...

    Ja też uważam, że nie fair jest zatrzymać tak przelane pieniądze, bez
    wyjaśnienia sprawy z pracodawcą. Jeśli faktycznie pracowałabym bez
    umowy, a łączna kwota przelana na konto, odpowiadałaby (mniej-więcej)
    temu, co ustaliłam z pracodawcą, po prostu wysłałabym im odpowiednio po
    egzemplarzu umowy zlecenie za każdy przelew, poprosiła o zwrot
    podpisanych kopii, i podziękowała za sprawną płatność. Jeśli byłoby to
    dużo więcej, to nadmiar zwróciłabym.

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Magda