PracaGrupypl.praca.dyskusje[półtrolling] Powracają synowie marnotrawni do kraju... › Re: [półtrolling] Powracają synowie marnotrawni do kraju...
    From: Patryk Włos <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [półtrolling] Powracają synowie marnotrawni do kraju...
    Date: Wed, 30 Jul 2008 20:58:14 +0200

    >>> http://www.pardon.pl/artykul/5733/na_wyspach_juz_nie
    _chca_polakow_warto_bylo_wyjezdzac

    > Nie sądzę, a przynajmniej nie do końca. Że niektórzy zmywakowi wracają,
    > to słyszałem też z własnych, pewnych źródeł, a powodem są różnice
    > kursowe walut i związane z tym sporo niższe od spodziewanych dochody.
    >
    > Trudno mi powiedzieć, jak wielkie jest to zjawisko (właśnie ze względu
    > na to, że artykuły są często przesadzone), ale generalnie tak jest. I
    > dobrze. Przynajmniej pensje w kraju się unormują.

    Przed paroma chwilami, czekając w kolejce do dentysty, obejrzałem sobie
    Panoramę. I tam również był reportaż na ten temat. Nawet nieco bardziej
    dramatyczny, jeśli wszystko dobrze słyszałem (bo dość cicho telewizor
    był, a nie chciało mi się iść prosić o podgłośnienie).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com