PracaGrupypl.praca.dyskusje[półtrolling] Powracają synowie marnotrawni do kraju... › Re: [półtrolling] Powracają synowie marnotrawni do kraju...
  • Data: 2008-07-30 15:24:26
    Temat: Re: [półtrolling] Powracają synowie marnotrawni do kraju...
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli ktoś wraca to jest to nieudacznik,
    > któremu w Polsce też nic się nie uda.
    > Wartościowi już nie wrócą.

    a to jest przegiecie drugą strone. Roznie się nam układa życie, jedni
    gdzies wyjezdzaja, inni skads przyjezdzaja... Sa najrozniejsze tego
    powody,a najmnej spodziewanym przeze mnie to "nieudacznictwo".

    Wszystko co robimy jest naszym wyborem (nie ma sensu tu filozofować
    kiedy mozemy dokonac wyboru a kiedy nie, np. jak jest burza to chocbysmy
    bardzo chcieli opalac sie nie da)
    Dla jednego jest wyborem porzucenie wszystkiego i bycie kloszardem z
    pełnią szczęścia wewnętrznego, dla innego wyborem jest umieranie na
    gorze pieniędzy... Jeden i drugi może twierdzić o swojej zaradności i
    nieudacznictwie drugiego.
    I dalej - kto jest bardziej wartosciowy - omnibus nauk humanistycznych
    nie potrafiacy sobie nawet herbaty zrobić ale z pięcioma tysiącami
    ksiązek w własnym m-2, czy moze dorobkiewicz cyckajacy innych na kazdym
    kroku i o byle "grosik" mający willę z pięcioma basenami?

    Ergo - nie da się wszystkiego zestawic na czarno-biało. Ktos wyjechał,
    ktoś wrócił, jeden miał taki powód, inny na przykład nie miał wogóle
    szczęścia. Jeszcze inny preferuje zycie w ciepłych krajach, ale np.
    zdrowie mu nie pozwala. Itd itp.