PracaGrupypl.praca.dyskusjepolecenie przez znajomego - normalna praktyka?Re: polecenie przez znajomego - normalna praktyka?
  • Data: 2005-10-21 14:29:14
    Temat: Re: polecenie przez znajomego - normalna praktyka?
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że ktoś jest zdolny, ma praktykę (nie do sprawdzenia do końca),
    > a niskie (w stosunku do pozostałych oraz proponowanego stanowiska)
    > wymagania finansowe - może świadczyć, że coś jest nie tak.
    > Np. osoba na stanowisko głównego księgowego, która deklaruje
    > pracę za 1000 zł brutto - bardzo by mnie zastanowiła.
    >

    > --
    > Koziorozec

    Zgadzam się, miałem na myśli przypadek nie aż tak skrajny - wg mnie taki
    "desperat", który za pracę za która przewidujesz, że zapłacisz min 2k
    rzuca 1k powinien odpaść już wcześniej. Co jednak, gdy okaże się, że
    masz 2 kandydatów z których jeden mówi 2k, a drugi 1.7k ? Obaj są już na
    tym samym - ostatnim etapie rekrutacji. To chyba bardziej oczywiste, że
    wybierzesz tego tańszego.