PracaGrupypl.praca.dyskusjepodstawa prawna › Re: podstawa prawna
    From: OLi <o...@s...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: podstawa prawna
    Date: Fri, 15 Sep 2006 23:18:08 +0200

    OK, rozumiem.. ale ja chcialbym zeby na swiadectwie bylo wskazane ze to
    z przyczyn pracodawcy zostala rozwiazana umowa o prace (likwidacja
    stanowiska pracy), te przepisy Dz.U. nr 90, poz. 844 ze zm. nie wchodza
    w gre bo firma nie oglasila upadlosci nie jest w likwidacji nie ma
    problemow finansowych i nie zatrudnia ponad 20 osob (wiec nie dostane
    odprawy) choc zawsze likwidacja stanowiska podchodzi pod ten przepis..
    tylko - jak sie domyslam - to byl ich wybieg, poniewaz zle wystawili mi
    wypowiedzenie i wiedzac ze maja przegrana sprawe, poszli na ugode w
    sadzie i zeby mnie nie przywrocic do pracy zastosowali takie rozwiazanie
    jak likwidacja stanowiska pracy..
    dlatego chcialbym zeby nie wygladalo to jak zwykle wypowiedzenie ale
    wlasnie tak jak napisalem na poczatku.. i sie zastanawiam jaki powinien
    byc w tym przypadku tryb prawny rozwiazania umowy...
    bo na wypowiedzeniu sa brednie... znaczy wypowiedzenie bez podania
    przyczyny ;-)
    a wiedzac o tym ze to sa pajace, informacja o likwidacji stanowiska
    pracy, pozwala mi na okres 1 roku miec nadzieje ze zatrudnia kogos na
    newralgiczne stanowiako informatyka/administratora i wtedy wygram
    odszkodowanie ;-)

    Pozdrawiam,
    "podly i zlosliwy pracownik a do tego wsciekla bestia " - cytat z ust
    pracodawcy ;-)