PracaGrupypl.praca.dyskusjepodstawa prawnaRe: podstawa prawna
  • Data: 2006-09-15 23:40:37
    Temat: Re: podstawa prawna
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eefblb$cgg$1@polsl.pl OLi <o...@s...gliwice.pl>
    pisze:

    > dlatego wygralem i dostalem odszkodowanie ;-)
    Gratuluję!

    > no wlasnie musza ;-) tylko sie zastanawiam jaki tryb prawny bedzie OK w
    > tej sytuacji
    Rozwiązanie za wypowiedzeniem z podaniem przyczyny.

    > nie bardzo wiem co bedzie napisane po sprostowaniu i czy
    > nie trzeba bedzie po raz kolejny.. stad chcialem im podac co maja
    > napisac, bo mi to swiadectwo jest potrzebne i nie chce tracic za duzo
    > czasu zanim oni zrobia je dobrze ;-)
    Na to raczej nie masz wpływu.

    > czy np. musza tam zapisac tekst z ugody, czy z odp na moj pozew ?? tam
    > wskazali wlasnie ze likwidacja nastapila i dolaczyli uchwale zarzadu..
    > wiec moze ta uchwala jest tu odpowiednia na podstawe prawna ??
    > troche bladze po omacku..
    Wszystko znajdziesz w rozporządzeniu w sprawie szczegółowej treści
    świadectwa pracy oraz sposobu i trybu jego wydawania i prostowania (Dz.U. z
    1996 r., Nr 60, poz. 282, zm.: Dz.U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1809; Dz.U. z
    2003 r., Nr 230, poz. 2289).

    Jotte