PracaGrupypl.praca.szukanapilnie szukam pracyRe: pilnie szukam pracy
  • Data: 2002-04-20 17:28:16
    Temat: Re: pilnie szukam pracy
    Od: "DP o/Chorzów" <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a9ried$sm9$1@news.tpi.pl...
> [...]

    Z doświadczenia: nie warto pytać o miejsce zamieszkania - osoba tak mało
    rozgarnięta i zapominająca o podaniu adresu nie będzie dobrym pracownikiem.
    Inna sprawa że od dłuższego czasu wypatruję interesujących ofert (ludzi) z
    perspektywy mojego zakładu w kilku rejonach (np. Tarnów) i
    - albo tam nie używają internetu do poszukiwania pracy,
    - albo nie ma w tym rejonie osób zdolnych do przedstawienia skąd są.
    A ponadto - jak już pojawi się rodzynek to jest to osoba z branży
    informatyczno-internetowej (99% ogłaszajacych się tu). Znacznie łatwiej
    znaleźć kogoś ogłaszając się w jakmś serwisie np. pracuj.pl... I
    przynajmniej nie dostajesz odpowiedzi w stylu: "Powiedz co robisz, może się
    załapię" jak tu.

    > Ha - na powyzsze, jakis balwan napisal na priva, ze jestem nieprecyzyjny i
    > kazal podac adres i telefon. Tak jakbym to ja czegos szukal! Odeslalem go
    > umiarkowanie grzecznie, na co mi zagrozil, znow na priva, ze bedac
    > udzialowcem i w radzie nadzorczej (?) grupy 30 spolek zalatwi mnie tak, ze
    > nich na pewno pracy nie znajde :-)))

    To się nazywa zaangażowanie! :-)))

    > Gdyby ktos chcial wiedziec o kogo chodzi, to podrzucam garsc informacji:
    > gosc maniacko broni i wciska wszystkim piramidki czy inne Amway'e, z
    dlugimi
    > i metnymi wywodami filozoficznymi na poparcie ...

    - Pracuję jako "normalny" dyrektor w "normalnej" firmie i mam też do
    czynienia z MLM.
    - Zarabianiem "normalne" pieniądze w firmie MLM i mam też do czynienia z
    "normalną" pracą.
    Obie wersje odpowiedzi są prawidłowe :-))). Wybór należy do "czytacza"
    (zależy czy woli normalne niezłe stanowisko, czy normalne niezłe pieniądze).
    Nazwy firmy nie przytaczam bo nie o reklamę chodzi - chcę tylko pokazać, że
    o ile w każdym miejscu i o każdej godzinie można spotkać ludzi normalnych,
    dziwnych, nawiedzonych itp., o tyle wyśmiewanie się na podstawie potocznych
    informacji z
    różnych sposobów zarabiania nie jest w dobrym guście. Tak jak porównywanie
    piramidki (w domyśle finansowej - oszukańczej) do firmy (nie mojej)
    bazującej na sprzedaży bezpośredniej. Myślę że nie zostanę zaliczony do
    "maniaków"?

    > Alez mnie nastraszyl ten wilczy bilet ... chyba pojde sie upic z zalu, ze
    > nie znajde pracy ktorej nie szukam, w firmie ktora mnie nie obchodzi i u
    > goscia ktory nie potrafi zaadresowac maila do wlasciwej osoby, a w ogole
    > wyglada na niezlego megalomana :-))) ... [...]

    No to jesteś stracony. I co teraz poczniesz - zasiłek? :-))))

    > Maciek Marchewczyk

    Marek Pawłowski