PracaGrupypl.praca.szukana › pilnie szukam pracy

  • 1. Data: 2002-04-18 21:51:07
    Temat: pilnie szukam pracy
    Od: Magda <r...@i...pl>

    Witam Serdecznie,
    szukam pracy, najchetniej dorywczej/w niepelnym wymiarze godzin, jestem
    studentk?, znam jezyk angielski, niemiecki oraz obsluge komputera
    (MsOffice, Windows, Internet).
    Kontakt: r...@i...pl

  • 2. Data: 2002-04-19 11:47:52
    Temat: Re: pilnie szukam pracy
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    > Witam Serdecznie,
    > szukam pracy, najchetniej dorywczej/w niepelnym wymiarze godzin, jestem
    > studentką, znam jezyk angielski, niemiecki oraz obsluge komputera
    > (MsOffice, Windows, Internet).

    ... a takze mieszkam gdzies miedzy Szczecinem i Bieszczadami ...
    MM

  • 3. Data: 2002-04-20 11:13:40
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ... a takze mieszkam gdzies miedzy Szczecinem i Bieszczadami ...
    > MM

    Ha - na powyzsze, jakis balwan napisal na priva, ze jestem nieprecyzyjny i
    kazal podac adres i telefon. Tak jakbym to ja czegos szukal! Odeslalem go
    umiarkowanie grzecznie, na co mi zagrozil, znow na priva, ze bedac
    udzialowcem i w radzie nadzorczej (?) grupy 30 spolek zalatwi mnie tak, ze u
    nich na pewno pracy nie znajde :-)))

    Gdyby ktos chcial wiedziec o kogo chodzi, to podrzucam garsc informacji:
    gosc maniacko broni i wciska wszystkim piramidki czy inne Amway'e, z dlugimi
    i metnymi wywodami filozoficznymi na poparcie ...

    Alez mnie nastraszyl ten wilczy bilet ... chyba pojde sie upic z zalu, ze
    nie znajde pracy ktorej nie szukam, w firmie ktora mnie nie obchodzi i u
    goscia ktory nie potrafi zaadresowac maila do wlasciwej osoby, a w ogole
    wyglada na niezlego megalomana :-))) ...

    Z pracowitymi pozdrowieniami

    Maciek Marchewczyk

  • 4. Data: 2002-04-20 11:36:49
    Od: Magda <r...@i...pl>

    Witam Ponownie,
    zapomnia?am nadmienic, ze jestem z Katowic....

  • 5. Data: 2002-04-20 17:28:16
    Od: "DP o/Chorzów" <c...@d...pl>

> [...]

    Z doświadczenia: nie warto pytać o miejsce zamieszkania - osoba tak mało
    rozgarnięta i zapominająca o podaniu adresu nie będzie dobrym pracownikiem.
    Inna sprawa że od dłuższego czasu wypatruję interesujących ofert (ludzi) z
    perspektywy mojego zakładu w kilku rejonach (np. Tarnów) i
    - albo tam nie używają internetu do poszukiwania pracy,
    - albo nie ma w tym rejonie osób zdolnych do przedstawienia skąd są.
    A ponadto - jak już pojawi się rodzynek to jest to osoba z branży
    informatyczno-internetowej (99% ogłaszajacych się tu). Znacznie łatwiej
    znaleźć kogoś ogłaszając się w jakmś serwisie np. pracuj.pl... I
    przynajmniej nie dostajesz odpowiedzi w stylu: "Powiedz co robisz, może się
    załapię" jak tu.

> [...]
    > umiarkowanie grzecznie, na co mi zagrozil, znow na priva, ze bedac
    > udzialowcem i w radzie nadzorczej (?) grupy 30 spolek zalatwi mnie tak, ze

    To się nazywa zaangażowanie! :-)))

> [...]
    dlugimi
    > i metnymi wywodami filozoficznymi na poparcie ...

    - Pracuję jako "normalny" dyrektor w "normalnej" firmie i mam też do
    czynienia z MLM.
    - Zarabianiem "normalne" pieniądze w firmie MLM i mam też do czynienia z
    "normalną" pracą.
    Obie wersje odpowiedzi są prawidłowe :-))). Wybór należy do "czytacza"
    (zależy czy woli normalne niezłe stanowisko, czy normalne niezłe pieniądze).
    Nazwy firmy nie przytaczam bo nie o reklamę chodzi - chcę tylko pokazać, że
    o ile w każdym miejscu i o każdej godzinie można spotkać ludzi normalnych,
    dziwnych, nawiedzonych itp., o tyle wyśmiewanie się na podstawie potocznych
    informacji z
    różnych sposobów zarabiania nie jest w dobrym guście. Tak jak porównywanie
    piramidki (w domyśle finansowej - oszukańczej) do firmy (nie mojej)
    bazującej na sprzedaży bezpośredniej. Myślę że nie zostanę zaliczony do
    "maniaków"?

> [...]
    > goscia ktory nie potrafi zaadresowac maila do wlasciwej osoby, a w ogole
    > wyglada na niezlego megalomana :-))) ... [...]

    No to jesteś stracony. I co teraz poczniesz - zasiłek? :-))))

    > Maciek Marchewczyk

    Marek Pawłowski

  • 6. Data: 2002-04-21 07:51:40
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    (...)

    > No to jesteś stracony. I co teraz poczniesz - zasiłek? :-))))

    Nie, dam sobie podwyzke na pocieszenie :-))) A piwo smakowalo podwojnie...

    Fakt, ze ogloszenia sa czesto niechlujne, i nie zachecaja do odpowiedzi.
    Co odpowiedziec na ogloszenie "szukam kazdej pracy" ? Albo "ksiegowa
    wykona", bez podania miasta ? Albo "absolwentka studiow wyzszych szuka
    pracy", ale nie podaje ani rodzaju poszukiwanej pracy, ani nawet kierunku
    ukonczonych studiow !!! Albo: mam lokal (mam stale lacze internetowe,
    samochod), oczekuje na propozycje: lokal (lacze, samochod) to moze miec
    kazdy, jesli tylko posiada pomysl na zarabianie do ktorego potrzebny jest
    lokal (lacze internetowe, samochod) - ludzie myla narzedzia do dzialalnosci
    z sama dzialalnoscia...

    Ze nie wspomne o smieciach typu "klikanie za dolara za godzine": ciekawe,
    czy dzieciaki rozsylajace te bzdury wiedza, ile kosztuje zainkasowanie
    zagranicznego czeku w Polsce :-))). Pomijam juz prawdziwosc - lub nie -
    samego procederu, obostrzenia (wedlug opisow innych) uniemozliwiajace w
    praktyce nagromadzenie jakiejkolwiek realnej sumy, czy tez haniebna
    groszowosc wspomnianej stawki...

    Sprzedaz bezposrednia dziala dobrze na rynkach zamoznych, jako uzupelnienie
    i pewnego rodzaju alternatywa dla kwitnacego skadinad handlu tradycyjnego. W
    Polsce, gdzie 90% konsumentow kupuje scisle minimum i skrajnie ogranicza
    wydatki, jest wiecej sprzedawcow w MLM niz potencjalnych klientow :-)))

    Tyle w niedzielny pracowity poranek ...

    A moze warto spisac FAQ dla grupy pl.praca.szukana ? Powyzsze, tzn. podanie
    poszukiwanego zawodu, wydaje sie oczywiste, a jednak co najmniej polowa
    postow nie zawiera niezbednego minimum informacji ... Poszukiwane stanowisko
    / profesja, wiek, region, doswiadczenie, najwygodniejszy kontakt z
    godzinami, dyspozycyjnosc (od razu czy za 3 miesiace ...), ewentualnosc
    przeprowadzki, wszystko to nadaje sensu ogloszeniom, ktore bez czesci
    przynajmniej tych danych staja sie bezwartosciowe...

    MM

  • 7. Data: 2002-04-21 12:10:36
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    > ... a takze mieszkam gdzies miedzy Szczecinem i Bieszczadami ...

    A ja tam domyśliłem się że pani Magda jest z Katowic

    i wcale chwale sie tym

    'pd236.katowice.sdi.tpnet.pl'

    dla chcącego nic trudnego

    pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bober
    g...@p...fm

  • 8. Data: 2002-04-25 09:39:06
    Od: "DP o/Chorzów" <c...@d...pl>

> [...]
    > przeprowadzki, wszystko to nadaje sensu ogloszeniom, ktore bez czesci
    > przynajmniej tych danych staja sie bezwartosciowe...

    Nie warto na dziś. Na dzień dzisiejszy w internecie szefowie firm szukają
    pracowników na pewnym poziomie - poszukiwanie pracowników fizycznych odbywa
    się inaczej. Ogłoszenia poszukujących pracy są pierwszym testem na
    inteligencję ogłaszającego się. Pracownik jakiego szukam musi być na tyle
    inteligentny, żeby domyśleć się jak ma wyglądać jego anons. Na innych nie
    zwracam uwagi - szkoda czasu i pieniędzy na szkolenia itp.