PracaGrupypl.praca.dyskusjepiedziesiatka › Re: piedziesiatka
  • Data: 2007-07-17 16:56:32
    Temat: Re: piedziesiatka
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-07-17 17:51:10 +0200, "entroper"
    <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> said:

    > Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości

    > szkoda, że nie w pół godzinki po obiadku, ale rozumiem, że to i tak o niebo
    > lepiej od tych młodych debili i nieuków :/ Nawet nie zauważasz, że w pewnym
    > sensie potwierdzasz to, czemu gorąco przeczysz.

    Czy wiesz, że to niegrzeczne przypisywać komuś słowa, znaczenia,
    których ten ktoś nie miał? Które sam sobie wymyśliłeś, bo tak ci
    wygodnie? Nie chce mi się robić dla Ciebie szkółki i tłumaczyć dalej,
    ale pisz wolniej, myśl więcej - wyjdziesz na tym dobrze. Oto rada od
    starego pierdziela.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.